فروش عمده انواع بهترین پوشک های کامل با مارک های متفاوت برای نوزاد می تواند به صورت حراج انجام شود تا مشتریان راضی تر باشند.
فروش بهترین مارک های پوشک کامل در این بازار به شدت رقابتی که حدود ۵۰ برند در آن حضور دارند را می توان با جنگ سرد مقایسه کرد! حراج شدن پوشک های نوزاد علاوه بر آن که می تواند نشانه ای برای جلب رضایت مشتری باشد همچنین علامتی است که نشان می دهد انبارهای آن مارک پوشک پر شده و دیگر توانایی تولید ندارد.
اما چرا گفتیم جنگ سرد. خب در این بازار هر کسی به دنبال سهم خودش است تا جایگاه خود را تثبیت کند. برندهای قدیمی تر مانند مولفیکس و مای بی بی به نسبت رقبایشان مانند مرسی کار نسبتا راحت تری دارند. آن ها حتی اگر بهترین پوشک کامل را هم تولید نکنند می توانند محصولاتشان را به فروش برسانند زیرا در این حوزه داراری قدرت و قدمت هستند و در بین مادران ایرانی به خوبی شناخته شده اند. در واقع آن ها نیازی ندارند تا بهترین پوشک های نوزاد خود را به صورت حراج به فروش برسانند.
فروش حراج بیشتر مخصوص تولیدکننده هاییست که جدیدتر وارد بازی شده اند و سابقه چندانی ندارند. آن ها اگر بخواهند بیشتر شناخته شوند به سادگی می توانند پوشک های نوزاد را با تخفیف های ویژه تر به مناسبت های مختلف به مشتریان عمده عرضه کنند تا بهترین باشند.
تا چند روز دیگر جشن های عید نوروی آغاز می شود. از هم اکنون تخفیفات روی بعضی از مغازه ها قابل دیدن است. خب تولید کننده پوشک کامل نوزاد هم می تواند یک طرح حراج عیدانه بگذارد تا از این طریق ارتباط گیری و بیشتر معرفی شدن که در اقتصاد خیلی مهم است صورت بگیرد.
تمام این کارها یک سرمایه گذاری بلندمدت با هدف و ایده هایی متنوع است که اگرچه در کوتاه مدت امکان کاهش سودهای یک شرکت پوشک کامل است ولی آینده ای درخشان را برای آن رقم می زند. بهترین شرکت ها هم از همین جاها شروع کرده اند.
منبع: سیسمونی ایرانی