پخش پوشک بچه از انواع و اقسام مارک های ایرانی می تواند به بهبود اقتصاد کشور کمک کرده و زنجیره ی تولید را هم کامل کند.
انواع پوشک بچه ایرانی در بازار برای خرید موجود است، اما پخش کنندگان با این حال هنوز هم اصرار بر مارک های خارجی دارند. دلیل این کار واضح است. پخش پوشک بچه ایرانی سود خیلی خوبی ندارد در مقابل انواع خارجی می تواند علاوه بر سود خوب مشتریان بهتری را بیاورد.
هرچند هنوز فرهنگ مصرف در کشور ما به سمت مصرف محصولات خارجی است اما اگر کسی بگوید که تمام انواع پوشک بچه خارجی بهتر از ایرانی هاست قطعا اشتباه کرده و یا مغرضانه سخن گفته است.
امروزه به خوبی می توان مارک هایی را پخش و توزیع کرد که استانداردهای بالایی را در آزمایشگاه های ویژه در همین کشور خودمان گذرانده اند و نه تنها هیچگونه حساسیتی برای نوزاد ایجاد نمی کنند بلکه قیمت ارزان تر هم ارائه می دهند.
یکی از ترس هایی که پخش کنندگان پوشک بچه دارند این است که ممکن است در محصول ایرانی که می آورند فروش خوبی نداشته باشد و روی دستشان باد کند.
خب هر کسب و کاری این ریسک ها را دارد و اصولا در زمینه پوشک بچه کسی ریسک نکند موفق هم نخواهد شد. برای کاهش این ریسک می توانید از دوستان و همکاران سوال کنید و نظراتشان را بخواهید. تبادل ایده می تواند انواع راه هایی را که قبلا فکرش را هم نمی کردید پیش پایتان بگذارد. راه دیگر این است که برای اولین بار به میزانی کم خرید کنید.
تیم فنی سیسمونی ایرانی معتقد است بازار هنوز برای پوشک بچه ایرانی هنوز کشش و جاذبه دارد و می توان با راهکارهای بلندمدت و میان مدت پخش کنندگان را راضی نگه داشت.
منبع: سیسمونی ایرانی