چگونه است که بعضی از نمایندگی های پوشک بارلی با حراج محصولاتشان به صورت فله و ارزان به سود خوبی می رسند؟
همه این چیزها گاه خواب و خیال و غیرقابل باور به نظر می رسد که یک نفر تا دیروز پول چندانی در نمی آورد ولی با گرفتن نمایندگی یک شرکت پوشک بچه مثلا بارلی و حراج فله ای آن امروز ثروت و زندگی خوبی به هم زده باشد. اما در طول دوره کاری خود افراد بسیاری را این گونه دیدم.
هر چند حراج پوشک بارلی نمی تواند در تمام مدت ادامه پیدا کند ولی همین که یک چند مدتی در نمایندگی های فروش انجام شود به اندازه کافی فرد را در بازار پوشک بچه معروف می کند که خریدهای بعدی هم انجام شود. خرید بیشتر نیز به معنی سود افزایش یافته و ثروتمندی است.
منبع: سیسمونی ایرانی