پوشک کینگ راه درازی برای صادرات محصولات خوب خود به بازارهای روز خارج از ایران دارد.
پوشک کینگ را می توان از معدود محصولات خوب داخلی دانست که در صورت افزایش فعالیت ها در آینده ای نزدیک محصولات خود را به بهترین بازار های خارجی صادر می کند. پتانسیل بالا و استفاده از نیروهای جوان و خوش فکر از مزیت هایی است که این کمپانی ایرانی به خوبی از آن ها استفاده کرده است.
در واقع با گسترش تجارت الکترونیک و استقبال خوب مردم از خریدهای اینترنتی موفقیت کینگ تضمین شده است زیرا این شرکت بخش عمده ای از فروش های خود را از این طریق بازاریابی می کند.
منبع: سیسمونی ایرانی