شنیدن کلمه حراج معمولا برای همه افراد خوشایند است، مخصوصا وقتی که کالای باکیفیتی مانند انواع پوشک بچه خارجی به حراج گذاشته می شود.
برگزار کردن چندین حراجی در طول سال کمک بزرگی به فروش بیشتر محصول میکند، در نتیجه انبار های مملو از جنس خالی شده و راه برای تولید بیشتر باز می شود. و همچنین یک تبلیغ مثبت در جهت شناخت بیشتر یک برند به حساب می آید. برخی از شرکت های تولید کننده پوشک بچه خارجی در کنار حراجی های خود اقدامات تبلیغاتی دیگری هم انجام می دهند، مانند پیک رایگان و یا نیم بها که در بهبود بازار فروش آن محصول بسیار موثر خواهد بود.
منبع: سیسمونی ایرانی