مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین مارک پوشک برای نوزادان

پوشک نوزادان

انبوه تنوع برندهای مختلف برای هر پدر و مادری در خرید پوشک مناسب، گیج کننده است.
تجربه های متفاوت اطرافیان هم کار را سخت تر می کند چرا که یک پوشک ممکن است برای دو نوزاد مختلف، دو تاثیر متفاوت داشته باشد، تفاوت نوع پوست کودکان که عمدتا ارثی هم می باشد،نقش اساسی در این تفاوت ها دارد.
علت دیگر تمرکز برخی برندها روی برخی سایزهاست که شاید در سنین دیگر انتظار والدین را به خوبی برآورده نکند. پس دادن پوشک بچه مولفیکس سایز ۱ از عمده مسائلی است که بررسی آن را والدین در اولویت پرس و جوهای خود قرار م دهند، اصطلاحا گوله شدن برخی پوشک ها پس از ادرار کودک نیز از جمله نارضایتی های اعلام شده توسط والدین است.
خط انداختن بر روی ران کودک یا عرق سوز شدن کودک به وسیله نوار کناری از دیگر گلایه های مادران و پدران است، ماندن جای چسب پوشک و ادرار سوختگی کودک که ناشی از عدم جذب لباس نوزاد مارک کارترز می باشد هم از موارد بسیار مهم قابل بررسی در انتخاب پوشک است.
برندهای معتبری چون پریما ترک و پریما لهستان به قدری محبوب می باشند که می توان گفت بهترین پوشک ها در طراحی و ساختِ بی عیب و نقص موجود بازار هستند.دو برند معتبر پریما و پمپرز بی اغراق توانسته اند تمامی شاخصه های لازم را هم زمان داشته و خیال مشتری را از هر لحاظ راحت کنند. لازم به توضیح است که علاوه بر نم پس ندادن لایه بیرونی پوشک بچه، لایه درونی هم باید با جذب حداکثری موجب آزار کودک نگردد، پوشک پریما با داشتن این ویژگی ها می تواند یک انتخاب منطقی از سوی والدین دور اندیش لقب گیرد.

پوشک پریما لهستان ظریف و نازک بوده و در عین حال با قدرت جذب بی نظیر خود، تا به امروز هیچ گونه شکایتی اعم از ایجاد التهاب و حساسیت در هیچ کجای دنیا به دنبال نداشته است.پوشک پمپرز نیز به همین صورت توانسته بخش زیادی از بازار پوشک بچه را به انحصار خود در آورد،پوشک پمپرز آلمان لایه ای از کتان داشته و علاوه بر نرمی و لطافت، امکان تبادل هوا را نیز میسر می کند تا کودک دچار عرق و ادرار سوختگی نشده و بوی نامطبوع ایجاد گردد.
منبع: مجله ونوس

منبع: سیسمونی ایرانی

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید