مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع پوشک بچه ببم

آنچه در این مقاله می خوانید...

پوشک بچه با برند ببموضعیت کنونی بازار پوشک بچهنمودار قیمت پوشک ببمنحوه خرید انواع پوشک بچه به صورت عمده
خرید انواع پوشک

خرید انواع پوشک بچه با وجود قیمت های سرسام آور بازار کاهش چشمگیری داشته است. بعضی مارک ها به ۱۰۰ هزار تومان هم رسیده اند. حتی مارک های ارزان قیمت پوشک بچه مانند ببم اصلا در بازار وجود ندارند. البته قرار است تا یک هفته ی دیگر مواد اولیه صنعت سلولزی مانند پوشک و نوار بهداشتی و دستمال کاغذی به کارخانه ها برسد. اما این مواد اولیه با قیمت ارز آزاد محاسبه شده و قطعا قیمت خرید پوشک از این هم بیشتر خواهد شد.

خرید انواع پوشک

پوشک بچه با برند ببم

همانطور که می دانید شرکت حیات کیمیا ترکیه یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندگان پوشک و محصولات سلولزی در سطح جهان است. در واقع می توان گفت که این شرکت جزو ۵ شرکت برتر در زمینه تولید و صادرات انواع پوشک بچه است. کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت مقرون به صرفه باعث شده تقریبا در تمام جهان محصولات آن شناخته شده باشد و حتی به بازارهایی مانند اروپا و آمریکا هم صادر شود.

خرید انواع پوشک

پوشک بچه مولفیکس از شناخته شده ترین برندهای پوشک بچه است که توسط شرکت پارس حیات زنجان زیر نظر شرکت ترکیه ای کار می کند. در حدود سال ۱۳۹۳ این شرکت تصمیم گرفت یک مارک پوشک جدید با نام ببم وارد بازار کند که قیمت ارزان تری داشته باشد تا فروش های این شرکت افزایش پیدا کند. تبلیغات تلویزیونی وسیع توانست در مدت کوتاهی پوشک بچه ببم را بر سر زبان ها بیندازد و راهی بازارهای مصرف شد.

وضعیت کنونی بازار پوشک بچه

از زمان تولید پوشک ببم تا چند ماه پیش خرید انواع پوشک بچه با مارک های مختلف توسط مردم ادامه داشت و رضایت نسبی خوبی در بین مشتریان دیده میشد. ارسال بار کانتینری و با حجم های سنگین گواه این مطلب است.

خرید انواع پوشک خرید انواع پوشک خرید انواع پوشک

با این حال از چند ماه پیش به این طرف دیگر این برند تولید نشد. در پیگیری های ما متوجه شدیم که مواد اولیه مورد نیاز برای پوشک بسیار کم وارد بازار می شود. قیمت عمده پوشک هم به تبع آن گران می شود. این حال در ابتدای کار دولت قبول کرده بود که به شکل محدود ارز مرجع ۴۲۰۰ تومانی را به این حوزه اختصاص دهد. این در حالی است که اخیرا علاوه بر آن که ارز دولتی اختصاص نمی دهد حتی گمرک اجازه ترخیص بار را نمی دهد. البته اخیرا در دیدار روسای شرکت های بزرگ تولید کننده پوشک با وزیر قرار شده که برای تامین نیاز بازار به خرید انواع پوشک اجازه ترخیص بار از گمرک داده شود اما با نرخ دلار ۱۴۰۰۰ تومانی. خرید انواع پوشک ایرانی در این شرایط برای قشر متوسط جامعه سخت تر خواهد شد.

نمودار قیمت پوشک ببم

در شکل زیر می توانید نمودار قیمت پوشک ببم سایز سه بسته بندی ۳۸ عددی را ببینید. این سایز یکی از پرمصرف ترین هاست که خیلی ها به دنبال آن هستند. برای بچه های ۴ تا ۹ کیلوگرم مناسب بوده و در دو بسته بندی ۳۸ تایی و ۱۴ عددی عرضه می شود.

خرید انواع پوشک

همانطور که دیده می شود قیمت از حدود ۴۰ هزار تومان در مرداد به ۵۵ هزار تومان در ۱۳ شهریورماه رسیده است. احتمال دارد با همین قیمت هم در چند روز آینده نتوان این محصول را تهیه کرد. چون اکثر پوشک های این فروشگاه اینترنتی در این لحظه ناموجود هستند. لازم به ذکر است که این قیمت ها برای خرده فروشی هستند و پخش ها و شرکت هایی که به صورت عمده پوشک می خرند قیمت ارزان تری دریافت می کنند.

نحوه خرید انواع پوشک بچه به صورت عمده

برای مشتریانی که انواع پوشک بچه را برای پخش در شهرستان ها و یا تهران می خواهند می توانند با استعلام گرفتن از وضعیت موجودی و قیمت پوشک می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند. لازم به ذکر است که قیمت ها به روز بوده و هر لحظه در حال تغییر می باشد بنابراین حتما قبل از واریز هر وجهی قیمت محصول را فیکس کنید. خرید انواع پوشک بچه با مارک های مختلف ایرانی و خارجی با ارائه فاکتور معتبر انجام می شود.

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید