مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده پوشک بچه در سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره ی پوشک بچهصادرات انواع پوشک بچه عمده

پوشاک بچه یکی از کالاهای مورد نیاز والدین می باشد که هر چقدر کیفیت بالاتری داشته باشد با قیمت بیشتری به فروش گذاشته می شود.

شما می توانید برای خرید این محصول و مشاهده قیمت پوشک بچه عمده در سراسر کشور به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق این سایت اقدام کنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید و از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای بهره مند شوید.

قیمت عمده پوشک بچه در سراسر کشور

همه چیز درباره ی پوشک بچه

همه چیز درباره ی پوشک بچه امروزه با پیشرفت علم و صنعت و گسترش تکنولوژی برند و شرکت های مختلفی به تولید انواع پوشک بچه درجه یک پرداختند که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که توانسته متقاضیان زیادی را به خود اختصاص دهند.

همچنین با بالا رفتن سطح آگاهی والدین انتخاب پوشک مرغوب و درجه یک بسیار سخت شده است و معمولا والدین حساسیت بیشتری برای انتخاب پوشک برای فرزندان خود دارند.

باید بدانید که پوشاک ها به طور کلی دارای سه لایه هستند که شامل لایه ی سطحی و لایه جاذب و لایه بیرونی می باشد.

جنس لایه سطحی که در تماس مداوم با پوست حساس نوزاد است باید بسیار نرم و لطیف باشد و لایحه جذاب باید قدرت جذب بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند لایه ی سطحی را همواره خشک نگه دارد و همچنین لایه بیرونی نیز باید نفوذ ناپذیر باشد تا رطوبت را خارج نکند.

بهترین و با کیفیت ترین پوشک بچه به پوشکی گفته می‌ شود که ضد حساسیت باشد که در هنگام استفاده پوست نوزاد دچار حساسیت نشود همچنین باید قدرت جذب بسیار بالایی داشته باشد تا از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد همچنین از چسب های بسیار با کیفیت و درجه یک استفاده شده باشد که از باز شدن پوشک جلوگیری کند و متناسب با سایز نوزاد انتخاب شود.

همچنین داشتن طرح ها و نقش های فانتزی کودکان بر روی پوشک نیز می‌ تواند یکی از عوامل افزایش مرغوبیت آن باشد زیرا کودکان را برای پوشیدن راحت تر ترغیب می کند.

صادرات انواع پوشک بچه عمده

صادرات انواع پوشک بچه عمده صادرات انواع پوشک بچه عمده به کشورهای همسایه انجام می‌ شود این پوشک کیفیت فوق العاده بالایی دارند و قدرت جذب بسیار زیادی دارند از لایه ضد حساسیت برای لایه سطحی این پوشک استفاده شده و کاملا نرم و لطیف و طبعی می باشند

این محصولات صادراتی سایز بندی بسیار مناسب و استانداردی دارد چسب های بسیار درجه یک و منعطفی دارد که باعث شده متقاضیان زیادی را به خود اختصاص دهد و همواره ارز اوری بسیار زیادی از صادرات پوشک بچه نصیب کشورمان گردد و نام محصول ایرانی زبان زد تمان دنیا شده است.

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید