مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده پوشک مولفیکس

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت پوشک کودک و نوزاد مولفیکسخرید و نحوه استفاده پوشک مولفیکسفروش انواع پوشک بچه در سایز های مختلفتولید کننده پوشک بچه در بهترین کیفیتبرند های مختلف پوشک بچه در بازار ایرانخرید اینترنتی پوشک کودک و نوزاد

همانطور که می دانید هر مادری دغدغه این را دارد که از چه نوع پوشکی برای فرزند خود استفاده نماید. برای پاسخ به این پرسش در ابتدا باید بدانیم که چه پوشکی استاندارد است و این پوشک مناسب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ در ادامه این مطلب درباره ویژگی های پوشک مولفیکس و قیمت پوشک مولفیکس در بازار اطلاعاتی را به شما ارائه می دهیم.

قیمت عمده پوشک مولفیکس

لیست قیمت پوشک کودک و نوزاد مولفیکس

لیست قیمت پوشک کودک و نوزاد مولفیکس پوشک کودک سال های زیادی است که در ایران و خارج از ایران تولید شده و مورد استفاده پدران و مادران برای کودکانشان قرار می گیرد. استفاده از پوشک بچه، نگهداری و تمیز کردن کودک را بسیار راحت تر نموده است. این پوشک ها جایگزین کهنه هایی شده اند که در گذشته برای کودکان استفاده می نمودند.

استفاده از پوشک به جای راهکارهای قدیمی بسیار مورد استقبال قرار گرفته و دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که برخی از مهمترین این مزایا عبارتند از:

  • استفاده از پوشک بسیار بسیار بهداشتی تر است.
  • پوشک ها یکبار مصرف هستند و نیاز به شستشو ندارند.
  • استفاده از پوشک بسیار راحت تر است.
  • پوشک ها در وقت پدر و مادر برای تمیز کردن کودکشان صرفه جویی می کنند.
  • پوشک ها برای سلامت کودکان بسیار مناسب تر می باشند.

به سبب کاربرد فراوانی که این پوشک ها دارند امروزه تولید کننده های زیادی به سمت تولید این محصولات رفته اند و برند های مختلفی از پوشک بچه در بازار ها موجود می باشد. اما ما می خواهیم بدانیم که چه نوع پوشکی برای کودکان مناسب می باشد و یا اصلا پوشک های بی کیفیت دارای چه ویژگی هایی هستند. ما در ادامه این مطلب به این مباحث خواهیم پرداخت.

در تولید پوشک برند های قدیمی و شناخته شده ای وجود دارند که در کنار آن ها برند های تازه کار و جدید هم مشغول فعالیت می باشند. ما در اینجا برخی از برند های شناخته شده و پرطرفدار پوشک عطری را برای شما معرفی می نماییم:

  • پوشک کودک و نوزاد مولفیکس
  • پوشک کودک و نوزاد پمپرز
  • پوشک کودک و نوزاد مای بی بی
  • پوشک کودک و نوزاد پنبه ریز
  • پوشک کودک و نوزاد مرسی
  • پوشک کودک و نوزاد بارلی

ما در این مطلب سعی داریم که بیشتر درباره ویژگی های پوشک کودک و نوزاد مولفیکس صحبت نماییم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید و نحوه استفاده پوشک مولفیکس

خرید و نحوه استفاده پوشک مولفیکس همانطور که می دانید یکی از مشکلاتی که اغلب مادران با آن مواجه می شوند، پس دادن نم پوشک است. پوشک ها اغلب به سبب پشتی کوتاهی که دارند، به خوبی به کمر نوزاد نمی چسبند و از این جهت زود نم پس می دهند.

پوشک نوزاد مولفیکس به گونه ای طراحی شده که این مشکل را تماما رفع نموده است. پوشک های مولفیکس دارای اندازه ای استاندارد هستند و در هنگام استفاده کاملا پشت کودک را می پوشانند. این پوشک ها دارای دو چسب در اطراف هستند که به صورت قرینه روی هم قرار می گیرند و پوشک شرتی را روی بدن کودک فیکس می کنند.

اگر بخواهیم پوشک ها را از نظر کیفیت تولید نیز مورد بررسی قرار دهیم می توانیم موارد زیر را مدنظر قرار دهیم:

  • یک پوشک استاندارد باید دارای لایه جذب رطوبت هم در داخل و هم بر روی سطح پوشک باشد.
  • یک پوشک باکیفیت کاملا ظریف تولید می شود چرا که در غیر اینصورت، راه رفتن کودک را مشکل دار می کند.
  • قطر این پوشک باید کم باشد و در هنگام استفاده فاصله بین دو پای کودک نباید بیشتر از ۴ انگشت باشد.
  • لایه بیرونی یک پوشک مرغوب از کتان است نه پلاستیک. چرا که پلاستیک امکان تبادل هوا را از بین می برد.
  • جنس این پوشک به گونه ای است که از عرق سوز شدن پای کودک جلوگیری می کند.

تولید کننده پوشک مولفیکس در تولید محصولات خود تمامی این نکات را رعایت نموده و در نهایت پوشکی استاندارد و مرغوب را به بازار ها عرضه می نماید. شما برای خرید انواع پوشک مولفیکس می توانید، هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

فروش انواع پوشک بچه در سایز های مختلف

فروش انواع پوشک بچه در سایز های مختلف یکی دیگر از موضوعاتی که در هنگام انتخاب و خرید پوشک باید به آن دقت نمایید، سایز پوشک می باشد. در هنگام انتخاب پوشک باید در نظر داشته باشید که محصول مورد نظر حتما دارای سایزبندی باشد و شما مناسب با سن و وزن کودک خود آن را انتخاب نمایید.

مناسب ترین سایز برای کودک شما، پوشکی است که بتواند به خوبی کمر و ناف کودک شما را بپوشاند. این پوشک همچنین باید کاملا اندازه ران های کودک نیز باشد و اطراف ران را نیز به خوبی پوشش دهد.

شرکت تولیدی مولفیکس محصولات خود را در سایز های مختلف برای کودکان در سنین مختلف تولید نموده و به بازار ها عرضه می نماید. فروش انواع پوشک مولفیکس در سایز های مختلف، امروزه به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد.

تولید کننده پوشک بچه در بهترین کیفیت

تولید کننده پوشک بچه در بهترین کیفیت تا به اینجا گفتیم که امروزه تولید کننده های زیادی هستند که انواع محصولات بهداشتی از جمله پوشک نوزاد و کودک را تولید می نمایند. شرکت تولیدپوشک نوزاد مولفیکس یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین این برند ها در ایران می باشد.

این شرکت محصولات خود را با کیفیتی عالی و با تنوع محصولی بسیار بالا عرضه می نماید. قیمت پوشک مولفیکس بسته به معیار هایی همچون سایز و مدل تعیین می گردد. شما برای استعلام قیمت فروش هر یک از این محصولات باید به صورت زیر محصول را سرچ نمایید:

  • قیمت پوشک کوکومی مولفیکس
  • قیمت پوشک شورتی مولفیکس
  • قیمت عمده پوشک مولفیکس
  • قیمت پوشک مولفیکس سایز ۲
  • قیمت پوشک مولفیکس سایز ۴
  • قیمت پوشک مولفیکس سایز صفر

فروش عمده و جزئی پوشک های مولفیکس نیز بر روی قیمت آن ها بسیار تأثیرگذار می باشد.

برند های مختلف پوشک بچه در بازار ایران

برند های مختلف پوشک بچه در بازار ایرانبرند های متنوع و پرفروش پوشک بچه در بازار های ایران را در ابتدای متن به شما معرفی نمودیم. گفتیم که پوشک مولفیکس به سبب شاخصه هایی که دارد، نوعی پوشک استاندارد و باکفیت است که بسته به قیمتی که دارد مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نموده است.

این شرکت هر روزه به تنوع محصولی خود افزوده و در صدد بهبود کیفیت این محصولات می باشد. پوشک شورتی مولفیکس یکی از مدل های بسیار پرطرفدار این محصول در بازار های فروش بشمار می رود.

خرید اینترنتی پوشک کودک و نوزاد

خرید اینترنتی پوشک کودک و نوزاد شرکت تولیدی مولفیکس جهت راحتی مشتریان خود، امکان خرید و فروش اینترنتی محصولاتش را فراهم نموده است. شما با خرید اینترنتی پوشک کود و نوزاد مولفیکس می توانید از مزایای بیشمار این روش خرید بهرمند گردید.

استفاده از روش خرید اینترنتی پوشک مولفیکس، دسترسی مادران را به انواع این محصولات بیشتر نموده و به این ترتیب والدین کودک می توانند با صرف وقت کمتر، محصول مورد نظر را ارزان تر تهیه نمایند.

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید