مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزان ترین پوشک بچه فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

پوشک بچه ارزان در بازارقیمت ارزان ترین پوشک بچه فله ایکیفیت تولید پوشک فله ای
پوشک فله ای

پوشاک بچه ارزان را به چه شکلی و در کجا می توان یافت؟ آیا تهیه این نوع پوشک فله ای برای فروش در بازار سخت و رقابتی سلولزی کاری سودآور است و یا به نوعی پول دور ریختن به حساب می آید؟ در این مقاله که توسط یک تحقیق میدانی از چند فروشنده بزرگ بازار و خرده فروش ها و مادران ایرانی شده به پاسخ این سوالات پرداخته ایم.

فروش پوشک ببم

پوشک بچه ارزان در بازار

همه به دنبال پوشک ارزان در بازار هستند اما دلیل آن چیست؟ متاسفانه امروزه کشور ما در شرایط خوبی از نظر اقتصادی قرار ندارد و بخش زیادی از جامعه ی ما از نظر اقتصادی در مضیقه به سر می برد. به همین دلیل قیمت پوشک بچه مولفیکس برای خانواده هایی که چندین نوزاد در خانه دارند یک فاکتور مهم تعیین دخل و خرج است. بیاید با هم یک مثال را بررسی کنیم. کارمندان بخش زیادی از جامعه ایران را تشکیل می دهند.

ارزان ترین پوشک بچه

حقوق یک کارمند به طور متوسط در کشور ما ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان است. اگر فردی با این حقوق دو بچه داشته باشد که هر کدام روزی فقط ۵ عدد پوشک بچه ای استفاده کنند و قیمت هر پوشک بچه به صورت میانگین ۵۰۰ تومان باشد، در این صورت این پدر باید برای تهیه این مقدار پوشک هر ماه صد و پنجاه هزار تومان از درآمد خود را صرف پوشک کند. البته ممکن است برای افرادی که درآمد خوبی دارند این عدد آن چنان به چشم نیاید ولی توجه داشته باشید که این مقدار برابر است با یک دهم کل درآمد این خانواده. به همین دلیل خانواده ها اکثرا به دنبال قیمت عمده پوشک هستند و یک بازار خوب برای این نوع از پوشک ها ایجاد شده است. پس در پاسخ به سوال دوم که در ابتدا مطرح کردیم می توان گفت که اگر تصمیم دارید که یک مغازه و یا عمده فروشی سلولزی راه اندازی کنید حتما از پوشک های ارزان فله ای استفاده کنید.

قیمت ارزان ترین پوشک بچه فله ای

اگر بخواهید قیمت پوشک بچه را دقیق و درست و حسابی در بیاورید و واقعا به دنبال راه اندازی یک کسب و کار خوب در این زمینه هستید نباید هیچ فرصتی را برای ارتباط با تاجران بزرگ این حوزه از دست بدهید. تا حدودی دلال و واسطه در این بازار زیاد شده و اگر کسی می خواهد پوشک معطر بچه فله ای را با قیمت خوبی خریداری کند حتما باید با یک نفر آشنا به بازار مشورت کند. البته تفاوت قیمت ها تنها به دلیل حضور دلال ها نیست. معمولا ارزان ترین پوشک بچه توسط خود کارخانه ها به فروش می رسد.

فروش پوشک ببم

خیلی از برندها پوشک های خود را دیگر مثل قدیم با یک برند به مشتری عرضه نمی کنند. بلکه یک شرکت با چند برند وارد بازار می شود. این امر به این دلیل است که می خواهند حجم بیشتری از بازار را نصیب خود کنند. از این رو کار را برای یافتن قیمت واقعی پوشک بچه کمی سخت می کند. اما نگران نباشید شما می توانید خیلی راحت با چند کارشناس که در این حوزه سابقه کاری خوبی داشته باشند مشورت کنید و به یک جمع بندی کلی برسید.

کیفیت تولید پوشک فله ای

در زمینه کیفیت پوشک فله ای خیلی حرف ها می توان زد و حتی می توان چند کتاب هزار صفحه ای نوشت. هیچ کارخانه ای وجود ندارد که تنها تولید آن پوشک فله ای باشد. در واقع این نوع پوشک ها ضایعات کارخانه هستند که به شکل فله ای به فروش می رسند. در این جا لازم است به این نکته اشاره شود که پوشک درجه دو را نباید با پوشک فله ای اشتباه گرفت. معمولا در کارخانه ها حتی اگر از بهترین و جدیدترین ماشین آلات هم استفاده شود باز هم درصدی خطا در کار وجود دارد و دستگاه های تولید پوشک استخری ممکن است مثلا در قسمت چسب زدن و بستن کش دور پوشک خطا کنند.

ارزان ترین پوشک بچه

این پوشک ها در نهایت جمع آوری شده و به شکل فله ای به فروش می رسند. حتی بسیاری از آن ها خیلی هم تمیز هستند و هیچ اشکالی ندارند. پس از نظر کیفیت مواد سلولزی استفاده شده هیچ فرقی با محصول اصلی آن شرکت ندارند و می توان به مشتری اطمینان خاطر داد. این مسئله ی مهمی است چون خیلی از مشتریان پوشک فله ای این سوال را می پرسند.

در نهایت اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم:

خرید عمده پوشک به صورت فله ای یکی از بهترین نوع تهیه ارزان ترین پوشک بچه است که سود فراوانی بدست می دهد.
خرید عمده پوشک همیشه همراه با منفعت زیاد است و به این طریق محصول با قیمت خیلی کمتری خریداری شده و در اختیار خرده فروشان گذاشته می شود. حال اگر عمده فروش ها پوشک باکیفیت رابصورت فله ای، بدون بسته بندی و مستقیم از تولید کننده به مقدار زیاد بخرند، در این صورت قطعا هزینه ها بیشتر کاهش می یابد. البته باید دقت شود که برند خریداری شده، علاوه بر دارا بودن کیفیت عالی، بازار فروش خوبی هم داشته باشد.

 

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید