مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش عمده پوشک بارلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پوشک بارلی در کجا تولید می شود؟برندهای شرکت ماریناساننمایندگی فروش پوشک بارلی
فروش عمده پوشک

نمایندگی فروش پوشک بارلی در تهران بیشترین حجم فروش را دارد. به همین دلیل هم می تواند قیمت عمده پوشک را کمتر از بسیاری از نمایندگی های کوچک شهرستان ها ارائه دهد. حتی دیده شده که در برخی موارد که حجم خرید بالا باشد کارخانه اصلی به شکل مستقیم به شهرستان بار می دهد.

نمایندگی فروش پوشک بارلی

حقیقت آن است که این روزها پوشک بچه اوضاع خوبی ندارد و هر لحظه در حال تغییر قیمت است. به همین دلیل بهتر است از هر جایی که به شکل عمده پوشک بچه خرید می کنید ابتدا قیمت به روز آن را دریافت کنید. البته خرید از طریق بورس فروش پوشک هم می تواند در کاهش قیمت بسیار راهگشا باشد.

پوشک بارلی در کجا تولید می شود؟

شرکت ماریناسان سلولز که در سال ۱۳۸۷ زیر نظر شرکت گلرنگ فعالیت خود را آغاز کرد اکنون محصولات سلولزی مختلفی با برندهای متفاوت تولید می کند که یکی از آن ها پوشک کامل بچه بارلی است. یکی از مهمترین کارخانه های تولید پوشک بارلی در شهرک صنعتی اشتهارد قرار دارد. از ویژگی های این پوشک کامل این است که تماما خودکار تولید می شود و در هیچ مرحله ای از آن دخالت دست و انسان وجود ندارد. این کار از یک سو باعث کاهش هزینه های تولید می شود و از سوی دیگر باعث می شود پوشک پمپرز بارلی تولید شده از نظر آلودگی در سطح بسیار پایینی باشد.

نمایندگی فروش پوشک بارلی

البته از لحاظ کیفیتی هم پوشک بارلی حرف های زیادی در بازار رقابت دارد. به صورتی که از با استفاده از این دستگاه های جدید کیفیت تولید پوشک معطر بچه خیلی بهتر شده و کاملا مشهود است. نکات آناتومیکی به خوبی در آن رعایت شده و در طی آزمایشات انجام شده توانایی جذب ۲ لیوان متوسط آب را داشت. در تیزر زیر می توانید معرفی شرکت ماریناسان را ببینید.

برندهای شرکت ماریناسان

  • بارلی
  • مرسی
  • نانسی
  • صپیتا
  • سافتلن
  • اکتیو

اگر به برندهای بالا دقت کنید تقریبا همگی از شناخته شده ترین و معروف ترین برندهای بازار هستند. از این جهت به شرکت ماریناسان و نمایندگی فروش پوشک بارلی باید تبریک گفت که توانسته اند در بازار رقابتی اینقدر قوی ظاهر شوند.

نمایندگی فروش پوشک بارلی

نمایندگی فروش پوشک بارلی در هر شهری وجود دارد و می توان به سادگی با آن ارتباط گرفت. علاوه بر نمایندگی ها می توانید محصولات این برند را به صورت مستقیم از کارخانه بخرید. برای این کار باید به شرکت های پخش سری بزنید و قیمت را از آن ها بخواهید. برند بارلی یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین های حوزه پوشک کامل است که در بین مادران ایرانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

نمایندگی فروش پوشک بارلی

این پوشک در سایزهای مختلف و تعدادهای مختلفی ارائه شده تا انتخاب را برای مشتریان راحت تر کند. معمولا بسته بندی های با تعداد بالاتر از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند و از این رو اکثر مشتریان آن را انتخاب می کنند.

فروش عمده پوشک به کمک اینترنت در سراسر کشور امکان پذیر است و می توان از نمایندگی ها انواع مارک ها مانند بارلی و مرسی را تهیه کرد.
فروش پوشک بچه به صورت عمده نه تنها یک راه برای کاهش فوری هزینه های بالای خرده فروشی است، بلکه به برندهای معتبر مانند بارلی و مرسی و پامتی اجازه می دهد که در سراسر کشور حضوری موثر داشته باشند.
تجارت امروز بر مبنای قدرت انتشار بالاست. به این معنی که هر جا مشتری حضور دارد فروشنده عمده پوشک هم حضور داشته باشد. اما در گذشته و تا همین چند سال پیش این طور نبود بلکه تجارت بیشتر بر مبنای رابطه می چرخید. یعنی به طور مثال یک نفر از طریق آشنایی قبلی با مشتری پوشک استخری بارلی می توانست به او بفروشد.
امروزه اما با ورود اینترنت به خانه های مردم شرایط بسیار عوض شده و فروشنده عمده پوشک در صورتی که می خواهند در گردونه رقابت باقی بمانند باید بیشتر به نیازهای مشتری توجه کنند و علاوه بر آن حتما در فضای مجازی حضور داشته باشند زیرا بسیاری از مخاطبان آن ها را از این طریق پیدا می کنند.

منبع: سیسمونی ایرانی

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید