مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پوشک بچه مولفیکس در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

پوشک مولفیکس تولید کدام شرکت است؟پوشک مولفیکس ایرانی یا خارجی؟نمایندگی پوشک بچه مولفیکس در شهرهای ایران
پوشک

نمایندگی پوشک بچه مولفیکس با عرضه به موقع و ارزان قیمت انواع محصولات پوشک در تهران و شهرستان های مختلف توانسته بازار را در انحصار خود قبضه کند و رقیبان خود را از میدان به در کند. از جمله رقیب های بزرگ پوشک بچه مولفیکس می توان مای بی بی ایرانی و پمپرز را نام برد. هر چند به دلیل اوضاع نامناسب اقتصادی مردم اکنون تمایل دارند بیشتر پوشک های ارزان قیمت برای فرزندان خود استفاده کنند اما هنوز هم می توان رونق فروش این مارک های معتبر را ببینید.

نمایندگی پوشک بچه

پوشک مولفیکس تولید کدام شرکت است؟

هنوز هم بعضی از افراد فکر می کنند شرکتی به نام مولفیکس مسئول تولید این مدل است. اما اگر بگوییم شرکتی مستقل به نام مولفیکس وجود ندارد احتمالا تعجب می کنید. در واقع شرکت پارس حیات واقع در شهر زنجان با کارخانه های بزرگ خود پوشک با مارک مولفیکس را تولید می کند. نمایندگی پوشک بچه مولفیکس در شهرهای مختلف ایران وظیفه پخش این کالای مهم را دارند.

نمایندگی پوشک بچه

مولفیکس که یکی از مارک های خوب در کشور می باشد دارای نمایندگی فروش پوشک در تهران و شهرستان ها می باشد که محصولات خود را به خریداران عرضه می کند. با این حال برخی از شرکت های پخش هم می توانند به صورت جدا و حتی با قیمت های پایین تری پوشک را به مشتریان عمده عرضه کنند.

پوشک مولفیکس ایرانی یا خارجی؟

همانطور که می دانید پوشک شرتی مولفیکس هم ایرانی دارد و هم خارجی. نوع خارجی پوشک بچه مولفیکس در ترکیه ساخته می شود. از آن جا که در خود ایران نمایندگی پوشک بچه مولفیکس وجود دارد صادرات رسمی این مارک از ترکیه به ایران وجود ندارد. در واقع پوشک های مولفیکس ترک که در بازار دیده می شود همگی قاچاق می باشند.

نمایندگی پوشک بچه

در شکل بالا قیمت دو نمونه ی ایرانی و خارجی را در یک فروشگاه اینترنتی می توانید ببینید. با این که پوشک ترک مولفیکس گرانتر می باشد اما در عمل و در استفاده روزانه مشتریان اظهار می دارند که تفاوت چندانی بین آن ها وجود ندارد. از این رو بهتر است چندان در قید و بند ایرانی یا خارجی بودن آن نباشید. ضمن آن که با استفاده از نوع ایرانی پوشک بچه به اقتصاد کشور هم کمک کرده اید و از قاچاق کالا به کشور هم جلوگیری کرده اید.

نمایندگی پوشک بچه مولفیکس در شهرهای ایران

امروزه کمتری شهری را می توان یافت که نمایندگی پوشک معطر بچه مولفیکس در آن موجود نباشد. با اندکی جست و جو در بازار شهرتان می توانید به راحتی آن را پیدا کنید. اما اگر تمایل دارید تا با قیمت ارزان تر و به شکل عمده پوشک را تهیه کنید و علاوه بر آن از مشاوره رایگان کارشناسان استفاده کنید بهتر است با ما تماس بگیرید. معروفیت و نام برند تأثیر بسیاری در ذهن مردم برای تصمیم به خرید کالای خاصی دارد. هر چه برند معروف تر باشد تمایل خریداران بیشتر به آن سمت است.
پوشک بچه مولفیکس نیز یکی از برندهای محبوب و معروف است که به دلیل دارا بودن کیفیتی بسیار خوب توانسته نام خود را در حافظه خریداران ماندگار کند.
این برند دارای نمایندگی در سراسر شهرهای کشور از جمله تهران می باشد. زیرا همیشه خرید از نمایندگی اطمینان از اصل بودن جنس را بالا می برد و خریداران با اطمینان بیشتری به سمت آن می روند.
منبع: سیسمونی ایرانی

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید