مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واردات بهترین پوشک کامل پمپرز

پوشک

پوشک کامل پمپرز از بهترین مارک های خارجی است که واردات آن در نتیجه ی لغو تحریم ها افزایش یافته و می تواند باعث رقابت با انواع ایرانی شود.
واردات پوشک کامل بچه در کشور ما از سال های دور آغاز شد. بهترین و قدیمی ترینشان هم شاید همین پمپرز باشد. در زمانی که هنوز کارخانه تولید پوشک کامل در کشور وجود نداشت، پمپرز با بازاریابی خوب و قوی توانست به خانه های ما ایرانی ها راه یابد و به خوبی در آن جا مستقر شود به طوری که حتی امروزه با وجود چندین برند معتبر ایرانی واردات آن ادامه دارد.
البته شاید علت اصلی رغبت مادران ایرانی به پوشک کامل آن هم از نوع پمپرز کیفیت خوب و مطلوب آن باشد. به هر حال پمپرز یکی از بهترین برندهای حال حاضر پوشک نه تنها در ایران بلکه در جهان است و احتمالا حالا حالا ها واردات آن ادامه داشته باشد.
برگردیم به داستان پوشک بچه در ایران، استقبال از این مارک پوشک خیلی ها را واداشت که به فکر تولید نمونه وطنی آن بیفتند، در آن زمان نیاز وجود داشت و تقریبا هر محصولی که تولید می شد بدون نیاز به تبلیغات آنچنانی به خوبی فروش می کرد شاید بتوان گفت که مای بی بی در همان سال ها بار خودش را بست.
بعد تر برندهای جوان وارد بازی شدند و این در شرایطی بود که پوشک کامل پمپرز همچنان واردات خودش را داشت و بهترین های ایرانی هم نتوانسته بودند آن را از بازار حذف کنند.
این مارک های جدید بدون توجه به تبلیغات و فروش پوشک تنها به تولید فکر می کردند. نتیجه آن شد که بسیاری نتوانستند بفروشند و زمین خوردند. علت واضح و روشن بود، آن ها بدون توجه به این که بازار تغییر کرده است همانند قدیم فکر می کردند که تولید مهم است در حالی که در این زمان باید تبلیغات و بازاریابی هم می کردند. پوشک کامل بچه حوزه ای نیست که به این سادگی بتوان با آن کنار آمد. تنها آن هایی مانند که خود را با نیازهای واقعی مشتری وفق دادند و تبلیغات کردند.
امروزه مارک ها خارجی بسیاری همانند پمپرز به کشور واردات دارند و با پوشک های ایرانی رقابت می کنند. این داستان بیشتر به یکمبارزه شبیه است مبارزه واردکنندگان و تولیدکنندگان هر کدام می کوشند بهترین را ارائه دهند. به نظر شما پیروز نهایی کدام است؟
منبع: سیسمونی ایرانی

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید