دلیل به وجود آمدن فضای رقابتی در بازار فروش پوشک بچه، و مزیت این رقابت بین شرکت های تولید کننده پوشک نوزادی ایرانی و خارجی چیست؟
تبلیغات گسترده هر کدام از تولید کننده های پوشک بچه، چه تولید داخلی و چه خارجی، نشان دهنده وجود یک بازار رقابتی بزرگ بین برند های مختلف پوشک نوزادی است. هر کدام از شرکت ها سعی بر ارجح نشان دادن کالای تولیدی خود دارند و ادعای کیفیت می کنند. این تبلیغات صرفا برای فروش بیشتر و بالا کشیدن خود در این عرصه انجام می شود. این رقابت داغ مزایایی هم دارد، باعث می شود هر شرکت برای باقی ماندن در بازار، کیفیت محصولات خود را بالا ببرد و یا به دنبال راهکار هایی برای کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر باشد.
منبع: سیسمونی ایرانی