مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پوشک ببم سایز ۰

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف پوشک ببمفروش پوشک ببم به صورت عمده
فروش پوشک ببم

فروش پوشک ببم با سایزهای مختلف و در بسته بندی های جدید از سوی مشتریان با استقبال خوبی رو به رو شده است. این در حالی است که قیمت پوشک سایز ۰ از برندهای مختلف افزایش داشته و به حدود ۸۰۰ تومان به ازای هر پر پوشک است. از سوی دیگر به علت کاهش واردات پوشک های خارجی این مدل پوشک های ارزان ایرانی با رویه پلاستیک در بازار مصرف بیشتر جا می افتد.

فروش پوشک ببم

انواع مختلف پوشک ببم

در هنگام خرید پوشک از مراکز فروش، باید آن را بر اساس وزن او انتخاب نمود زیرا در صورت کوچک بودن بر بدن کودک فشار وارد می شود و اگر سایز پوشک شرتی بزرگ انتخاب شود رطوبت از کناره ها به بیرون در می کند. پس می بینید که انتخاب یک سایز مناسب چقدر تاثر گذار است و خرید انواع پوشک باید به دقت صورت گیرد. اکثر نوزادان در هنگام تولد در وزنی پایین تر از ۴ کیلو گرم به دنیا می آید که برای پوشک نمودن آنها باید از سایز صفر استفاده گردد. در این موارد بهتر است از مدل هایی استفاده شود که این سایز را موجود دارند.

فروش پوشک ببم

  • پوشک ببم مدل new سایز دو بسته ۱۶ عددی
  • پوشک ببم مدل new سایز دو بسته ۴۴ عددی
  • پوشک ببم مدل new سایز سه بسته ۱۴ عددی
  • پوشک ببم مدل new سایز سه بسته ۳۸ عددی
  • پوشک ببم مدل new سایز چهار بسته ۱۲ عددی
  • پوشک ببم مدل new سایز چهار بسته ۳۴ عددی
  • پوشک ببم مدل new سایز پنج بسته بندی ۱۰ عددی
  • پوشک ببم مدل new سایز پنج بسته بندی ۳۰ عددی

فروش پوشک ببم

بسیاری از مادران ایرانی اظهار می کنند که اگر از ابتدا یک مدل پوشک بچه برای فرزندتان استفاده کنید باید تا آخرین روزی که دلبندتان از پوشک بچه استفاده می کند، از همان مارک باشد. اما بعضی دیگر بارها مارک پوشک را عوض می کنند تا مورد مناسب را پیدا کنند. پوشکی که حساسیت زا نباشد و برای مدت طولانی تری قابل استفاده باشد. در این راستا پوشک بچه ببم تلاش کرده است که با تمام پوست ها سازگار باشد و تا جای ممکن از مواد حساسیت زا استفاده نکند. با این حال دیده می شود که باز هم تعداد خیلی کمی از نوزادان به این پوشک حساسیت دارند. البته این امر در برندهای معتبر خارجی بازار مانند پمپرز و هاگیز هم دیده می شود و نمی توان اشکال زیادی به ببم گرفت.

فروش پوشک ببم

فروش پوشک ببم به صورت عمده

برای کسانی که می خواهند به صورت عمده کار فروش پوشک ببم را انجام دهند خرید از فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا به صرفه نیست. زیرا این سایت ها قیمت خرده فروشی دارند و کمتر حاضر می شوند که با سود کم به عمده فروشی بار بفروشند. اما از سوی دیگر شرکت های پخش معتبری هستند که فروش پوشک ببم را به قیمت عمده انجام می دهند و مانعی از این نظر وجود ندارد. البته هر شرکتی برای خود یک محدودیت هایی از نظر حداقل خرید دارند که مشتریان ملزم به رعایت آن می باشند. مثلا خیلی از فروشندگان پوشک استخری ببم فقط محصولات خود را به شکل خاوری به فروش می رسانند و کمتر از آن بار نمی دهند.

با این حال شما می توانید خیلی راحت در فضای اینترنت تامین کنندگان خوبی را پیدا کنید که فروش پوشک ببم را در حجم های پایین هم به قیمت عمده انجام می دهند. علاوه بر آن ارسال به شهرستان ها هم از طریق باربری مهیاست.
منبع: سیسمونی ایرانی

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید