مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشخصات پوشک نوزادی مارک مولفیکس

کدام مارک پوشک نوزادی برای کودکتان بهتر از باقی مارک های موجود در بازاراست؟ آیا می دانید پوشک نوزاد باید چه مشخصات و ویژگی هایی داشته باشد؟ همهچیز درباره پوشک مولفیکس.
قبل از خرید پوشک بچه ابتدا مارک مورد نظرتان را پیدا کنید و سپس اقدام به خرید آن نمایید زیرا بهتر است که در تمام مدتی که کودکتان را پوشک میگیرید از یک مارک استفاده شود تا خدا ناکرده فرزندتان دچار حساسیت نشود.
پوشک ها با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شوند که با توجه به ایرانی و یا خارجی بودن آنها و مقدار هزینه ای که می توانید پرداخت کنید، مارک مورد نظرتان را انتخاب کنید. معمولا به دلیل هزینه های بالای پوشک های خارجی ترجیح بر این است که کالا های ایرانی خریداری شود.
پوشک مولفیکس به دلیل نازک بودن و همچنین چسب مقاومی که دارد در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است، این باور نادرست که پوشک مولفکس پوست را سیاه می کند باعث شده تا مادران کمی با استرس بیشتری آن را خریداری کنند اما طبق تحقیقات انجام شده در اکثر کودکان، کارشناسان به این نتیجه دست پیدا کرده اند که مولفیکس بدون ایجاد حساسیت و تغییر رنگ پوست، و با رضایتمندی زیادی در بین خانواده ها، از محبوبیت زیادی برخوردار است و میزان زیاد تقاضا در بازار نشانه همین موضوع است.
یکی از راه هایی که می توانید از عالی و سازگار بودن پوشک با کودکتان اطمینان حاصل کنید، استفاده از مارک های مختلف در طول مدت استفاده از پوشک است، تنها در این صورت است که می توانید مارک سازگار با فرزند دلبندتان را شناسایی کنید.
منبع: سیسمونی ایرانی

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید