مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولیدی پوشک بی بی کینگ یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

پوشک بی بی کینگ یزدکارخانه های تولیدی پوشکپوشک بی بی کینگ یزدنحوه تولید پوشکپوشک بی بی کینگ یزدپوشک بی بی کینگ یزد
پوشک بی بی کینگ یزد

کارخانه تولیدی پوشک بی بی کینگ یزد واقع گردیده است. این برند با به کارگیری بهترین و بروزترین دستگاه ها و نیروهای مجرب در حال تولید انبوه پوشک است.
البته در حال حاضر هم این کارخانه در حال ترقی بیشتر است، به طوری که در آینده ای نه چندان دور خواهد توانست برای بیش از ۳۰۰ نیرو اشتغال زایی کند.

پوشک بی بی کینگ یزد

کارخانه های تولیدی پوشک

با پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان، ایران هم پس از مدت ها به محله ای رسیده است که می تواند اکثر محصولات مورد نیاز مردم را در کشور خودمان تولید کند.
قطعا این موهبت الهی را از مردم غیور و پر تلاش ایرانی داریم، که توانستند با تحصیلات عالیه و تلاش فراوان ایران عزیزمان را به این مرحله از سربلندی برسانند.
کارخانه تولید پوشک بچه هم یکی از هزاران کارخانه ای است، که با تولید ملی توانسته نیاز ایرانی را به تولید خارجی از میان بردارد.
کارخانه های تولید پوشک در سراسر ایران وجود دارند، و دارای بهترین و بروزترین دستگاه ها هستند و از پرسنل های کاری و مجرب برخوردارند.

پوشک بی بی کینگ یزد

نحوه تولید پوشک

تمام محصولات سلولزی بهداشتی ، حتی پوشک بچهها هم از کاغذ تیشو تولید می شوند.
مواد اولیه پوشک ها پس از تیشو؛ مواد جاذب که همان پودر جاذب و مواد سلولزی هستند می باشد. در نهایت پوشش نهایی بروی آن قرار می گیرد.
این کارها در کارخانه پوشک معطر سازی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها، و مجرب و کارآزموده ترین متخصص ها و کارکنان تهیه و تولید می شوند.

پوشک بی بی کینگ یزد

پوشک بی بی کینگ یزد

پوشک بی بی کینگ؛ جدید ترین برند پوشک بچه است. کارخانه ی آن در شهر یزد قرار دارد و شامل بهترین و بروزترین دستگاه ها و تجهیزات است.
پوشک استخری های بی بی کینگ از الیاف طبیعی ساخته می شوند، که این الیاف طبیعی از بوجود آمدن حساسیت پوستی در کودکان جلوگیری می نماید.
ظرافت و سبکی پوشک های بی بی کینگ، یکی از بهترین قابلیت های این پوشک هاست. زیرا راحتی کودک در طول روز از همه چیز مهم تر است. با پوشک های بی بی کینگ، کودک اصلا احساس سنگینی و خستگی نمی کند.
پوشک های بی بی کینگ به همین دلایلی که در بالا ذکر شد و اما کیفیت عالی و در نهایت قیمت مناسب، در این مدت کمی که روی کار آمده است، فروش فوق العاده ای داشته و حتی اسم بی بی کینگ همیشه بر روی زبان هاست.

اسدالله محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09126521097

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: mydiaper@

email icon ایمیل: aliakbarmohammadi100@gmail.com

 

مجموعه پرنگار شما را به خرید انواع محصولات سلولوزی
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید